Een effectief hulpmiddel voor het verzamelen van handtekeningen op al je werkplekken

Vereenvoudig en stroomlijn het proces van het beheer van bouwvoorstellen, facturen, kostenprognoses en dagelijkse rapporten met digitale handtekeningen.

Aan de slag Vraag een demo aan Vraag een demo aan

Krachtige functies voor bouwbedrijven

Begin sneller aan projecten te werken

Maak invulbare bouwormulieren en verzamel gemakkelijk informatie. Vul overal en op elk apparaat in.

tablet-touch

Bespaar tijd bij het maken van contracten

Met sjablonen kun je veelgebruikte documenten opslaan en steeds opnieuw gebruiken. Verminder de tijd voor het maken van documenten met 70%.

common-file-sync

Blijf op koers met herinneringsberichten

Vermijd handmatige opvolging. Stel automatische herinneringen in en maak je nooit meer zorgen over je documenten nadat je ze hebt verzonden.

alarm-bell-ring-1

In luttele seconden documenten laten ondertekenen - vanuit de bouwwerf of de bedrijfswagen

Als je een handtekening nodig hebt van een werknemer, partner of misschien een klant, kan dat gemakkelijk en snel met Addo Sign - ongeacht waar ze zich fysiek bevinden.

Ook als ze zich op de bouwwerf of in de bedrijfswagen bevinden, ver weg van de computer en de printer, kunnen ze direct op de mobiele telefoon tekenen. Hiermee kun je je document in een oogwenk laten ondertekenen.

Je hoeft het document alleen maar te verzenden - Addo Sign zorgt voor de rest met behulp van een reeks geautomatiseerde processen die ook een goede archivering omvatten. En als iemand vergeet te antwoorden, verzendt Addo Sign een herinnering - volledig automatisch.

Underskriv digitalt hvor end du befinder dig

"Een collega was extatisch toen ze Addo Sign voor het eerst gebruikte, want ze had het contract van beide partijen binnen een paar uur teruggekregen. Dat hadden we nog nooit geprobeerd."

- Carina Salmon, Business Solution Specialist, NCC

Lees het volledige verhaal

Addo Sign is al geïmplementeerd in een aantal bouwbedrijven in Scandinavië

Bereik meer met digitale handtekeningen

Zowel jij als de ontvanger hoeven zich geen zorgen te maken over het afdrukken van contracten en het opnieuw scannen ervan. Dit betekent dat je tijd bespaart op elke handtekening die je moet verzamelen van klanten, onderaannemers, zakenpartners en anderen - tijd die je op de bouwwerf zou kunnen besteden.

Ook bespaar je geld op papier en verzendkosten omdat alles digitaal verloopt. Makkelijk, snel en veilig.

Start vandaag

Verzend de eerste documenten gratis en probeer zelf hoe gemakkelijk het is

Maak je profiel in 2 minuten aan - en verzend je eerste handtekeningverzoek.

Probeer Addo Sign gratis

keyboard_arrow_up