Gestroomlijnde processen voor de ondertekening van contracten
Besteed minder tijd aan administratieve taken
Tijdens een typische werkdag behandelt een auditor een aantal verschillende documenten, van financiële overzichten en volledigheidsverklaringen tot notulen. Wat al deze documenten verbindt, is de noodzaak van een handtekening erop.
Met Addo Sign wordt het veel gemakkelijker om handtekeningen te verzamelen, omdat alles digitaal en automatisch gebeurt.
Met één overzicht van alle documenten en ontvangers krijg je volledig inzicht in het ondertekeningsproces en de status van documenten. En als iemand niet heeft voltooid wat er van hem wordt verwacht, zorgt een automatische herinnering ervoor dat hij op de hoogte is van zijn taak.
Krachtige functies voor boekhoudprofessionals
Flexibele handtekeningstromen
Wanneer de jaarrekening moet worden ondertekend door zowel de CEO, de voorzitter van de raad van bestuur, de financieel directeur en de accountant, kan het heen en weer verzenden al snel veel tijd in beslag nemen.
Dat proces wordt vereenvoudigd met Addo Sign. Je kunt een document gemakkelijk aan meerdere tegelijk ter goedkeuring verzenden. Je kunt gemakkelijk een rolgebaseerde workflow creëren en ervoor kiezen om de documenten in een bepaalde volgorde te laten ondertekenen. Zodra het document door één persoon is ondertekend, gaat het automatisch naar de volgende op de lijst. Zo eenvoudig is het om de workflows aan je behoeften aan te passen.
Start vandaag
Verzend de eerste documenten gratis en probeer zelf hoe gemakkelijk het is
Maak je profiel in 2 minuten aan - en verzend je eerste handtekeningverzoek.