Digitaliseren van campagnes en verhogen van respons
Onze klanten hadden veel succes met hun mobiele pensioencampagne gericht op jonge gepensioneerden. De campagne werd uitgevoerd met een op maat gemaakte Addo Sign. Bij Aon was ons doel om de respons te verhogen door simpelweg de doelgroep aan te spreken en digitale handtekeningen te gebruiken.
We kozen ervoor om Addo Sign te gebruiken omdat we mobiele campagnes wilden voeren met bijbehorende digitale handtekening. De campagnes hadden betrekking op twee van onze klanten met in totaal 2.700 werknemers, die allemaal naar een nieuwe pensioenregeling moesten overstappen.
"Toen de campagne voorbij was, had tussen de 25 en 30% gereageerd, en dat is veel meer dan wat we bij Aon meemaken met een ouderwetse informatiebijeenkomst."
– Thomas Krogh Jensen, Former Marked Director, Aon
Automatiseren van zware handmatige processen
Vroeger had Aon vergaderingen moeten boeken met alle 2.700 werknemers, maar met zoveel werknemers zou dat een enorme klus zijn. Met de mobiele campagne van Addo Sign en de bijbehorende digitale handtekening bespaarden alle partijen zowel tijd als geld. De besparingen werden gerealiseerd doordat veel gepensioneerden de overeenkomst digitaal ontvingen en ondertekenden, en doordat verschillende voorheen handmatige processen werden geautomatiseerd.
Het succes van de campagne is ook grotendeels te danken aan het feit dat de ontvangers werden bereikt waar ze zich bevonden en op het platform van hun voorkeur.
Over Aon
Aon Denemarken maakt deel uit van Aon plc, 's werelds grootste adviesbureau op het gebied van schadeverzekeringen/risicobeheer, pensioenverzekeringen en herverzekeringen. Aon in Denemarken maakt deel uit van een wereldwijd netwerk met 500 kantoren in 120 landen en in totaal 72.000 werknemers - waarvan er 220 in Denemarken zijn gevestigd.